Vi gjør akkurat det samme som Facebook gjør når de skal finne ut hvem annonsen din har mest effekt mot: Vi finner bedrifter som ligner på de som allerede har kjøpt
Basert på informasjon fra en rekke registre legger vi inn en merkelapper (som f.eks. bransje) på hver eneste bedrift i hele landet
Du legger inn en liste med bedrifter som har kjøpt av deg, og gjerne også dine egne merkelapper (f.eks. "tatt kontakt via nettside","er ringt før", "har vært kunde" osv)
Med hjelp av maskinlæring og statistiske analyser beregner vi hvilke merkelapper (eller kombinasjoner av merkelapper) som går igjen hos de som har kjøpt av deg
Basert på denne analysen beregner vi en kjøps-sannsynlighet for hver eneste bedrift, basert på merkelappene som er satt på dem og tilhørende score
Du får deretter ut en liste med bedriftene med høyest kjøps-sannsynlighet. Det er disse du bør ringe!
Systemet fanger automatisk opp merkelapp-mønstre hos bedrifter som ikke kjøper, og ekskluderer disse i forslagene. Da slipper
du å kaste bort mye tid!
Helt gratis og uforpliktende
Hva betyr egentlig merkelapper?
Merkelapper er egenskaper eller attributter som vi setter på alle bedrifter registrert i Brønnøysundregistrene
En viktig merkelapp er bransjen til hver bedrift. Trolig er visse bransjer overrepresentert i kundebasen din, og dette analyserer vi
Kombinasjoner av merkelapper kan være svært viktige: Kanskje er det mange advokat-aksjeselskap som kjøper av deg, men veldig få advokat-enkeltmannsforetak kjøper. Slike mønstre identifiserer vi
automatisk og bruker dem i videre prospektering